Gdyński Weekend Kuglarski - fotogeniczna pasja

25-27 września Gdynia stała się stolicą polskiego kuglarstwa. Pierwszy raz miałem okazję obserwować tego typu festiwal i jestem szczerze i bardzo miło zaskoczony. Hala sportowa na ulicy Olimpijskiej w Gdyni wypełniła się w piątek tłumem ludzi, których łączy wspólna pasja - kuglarstwo...
Nie będę nawet próbował nazywać tych wszystkich typów kuglarskich zabawek bo się zwyczajnie nie znam i pewnie popełniłbym jakąś gafę, ale było tego dużo, a każda z kuglarskich "specjalizacji" była efektowniejsza od poprzedniej.
Niestety miałem okazję być na festiwalu tylko w piątek, więc załapałem się na otwarty trening, open stage, na którym zaprezentowało się kilku fantastycznych artystów i na koniec wisienka na torcie czyli pokaz tańca z ogniem.
Pozdrawiam całą ekipę kuglarzy i zachęcam to obejrzenia mojej małej fotorelacji z tego wydarzenia.
































Komentarze

Popularne posty