Maraton BJJ w Gdańsku - 24h radosnego "kulania"

Dzisiaj rano (10:00) rozpoczęło się w Trójmieście wielkie święto BJJ, czyli Brazylijskiego Jiu-Jitsu. Przez 24h Panie i Panowie będą walczyć na chwyty, dźwignie i duszenia, a wszystko dla schroniska Ciapkowo. Jedyne co trzeba zrobić to przyjść, wypełnić formularz, wpłacić 10zł na Ciapkowo i kulać się do woli aż do niedzieli rano. Idea świetna, ilość uczestników szczerze mnie zaskoczyła, a w momencie gdy opuszczałem matę ciągle przybywali nowi zawodnicy i zawodniczki. Było nawet TVN24, ale moja relacja będzie pierwsza :) Zachęcam do obejrzenia mojej foto relacji z maratonu. Jak dam radę, a mam w planie dać radę, to zajdę z aparatem do chłopaków jeszcze przed świtem i sprawdzę czy nie śpią.
PS. Maraton już trwa, ale wciąż można się zapisać, a dodam w tajemnicy, że sponsorzy również stanęli na wysokości zadania i można wygrać naprawdę fajne nagrody, łącznie z kursem języka japońskiego!







 
















































Komentarze

Popularne posty