XVIII Memoriał Romualda Piaseckiego



Sobotni poranek spędziłem na turnieju Pucharu Polski Juniorów Młodszych we florecie dziewcząt i chłopców. Nigdy wcześniej nie oglądałem i nie fotografowałem tego typu turnieju i szczerze przyznam, że jest to sport dość widowiskowy, dynamiczny i zdecydowanie nie ma tu mowy nawet o sekundzie nudy. Młodzi zawodnicy dawali z siebie wszystko, chociaż czasami dysproporcje fizyczne byłe ogromne - chłopiec o nazwisku Janczak był moim faworytem ...kibicowałem Ci za każdym razem gdy brałeś floret do ręki, kiedyś będziesz mistrzem :)

Pierwszy raz odwiedziłem budynek Gdańskiej Szkoły Szermierki i jestem w szoku, że nasi Gdańscy szermierze mają tak okazały budynek do trenowania szermierki, a druga sprawa, że nie spodziewałem się tak dużej liczby zawodników, ten sport trenuje naprawdę sporo młodzieży!

Przy okazji wreszcie przetestowałem swoją nową zabawkę z rodziny Fuji i powiem szczerze jestem zachwycony. Fotografowanie Fuji X100 to przyjemność, jakość obrazka super, a do tego retro design, który mnie zachwycił, chyba Nikon na jakiś czas pójdzie w odstawkę.



































































Komentarze

Popularne posty