W ramach Sopotu

Wybrałem się, wreszcie wybrałem się na naszą lokalną imprezę fotograficzną czyli festiwal "w ramach Sopotu". Dlaczego napisałem "wreszcie"? Bo to już piąta edycja, a ja nawet nie wiedziałem o istnieniu takiej imprezy w Trójmieście... Czym może nas ugościć festiwal? Jest tego sporo w tym roku, nie wiem jak było wcześniej, ale w tym roku festiwal trwa od 6 do 15 września i codziennie terminarz jest mocno nasycone spotkaniami z fotografami, warsztatami z różnych dziedzin foto, wernisażami, wystawami, jest również możliwość testowania tak ekskluzywnego sprzętu jak hasselblad itp. Co mnie na dzień dobry denerwuje w programie? Jacek Poremba w piątek o godzinie 12:00, halo organizatorzy większość z nas pracuje :) i to tyle z rzeczy, do których mogę się przyczepić. Wybrałem się w sobotę, za cel obrałem spotkanie z Sashą Kurmazem i Arnisem Balcusem, oraz spotkanie z Karolem Grygorukiem. Pan Kurmaz i Balcus nie porwali mnie zupełnie, mówili o ciekawych i ważnych rzeczach, ale fotograficznie zupełnie nie moja estetyka, o ile Pan Balcus po prostu fotograficznie odbiega od mojej estetyki to fotografia Pana Kurmaza zupełnie do mnie nie trafia, nie rozumiem jej i jest to ten rodzaj sztuki, który jest chyba zbyt "art" jak na mnie.
Po tym spotkaniu było kolejne spotkanie z Karolem Grygorukiem i tu już pełna klasa, zarówno zdjęcia, postać Pana Karola jak i treści, które miał do przekazania to najwyższy poziom. Spotkanie z Karolem to była przyjemność.
Co przede mną? Myślę, że "Wolność Fotoreportera '89-2019" i spotkanie z Chrisem Niedenthalem, chciałbym spotkać się również z Jackiem Porembą i odwiedzić warsztaty sprzętowe z Cyfrowe.pl, ale to się nie uda bo będę w pracy... Polecam i zachęcam każdego do uczestniczenia w festiwalu.











Komentarze

Popularne posty