(Cyk)licznie cz.10



Dawno nic nie dodałem, więc mały (cyk)liczny update. W sobotę miałem przyjemność uczestniczyć w warsztatach z Tomaszem Tomaszewskim i przy okazji testować najnowsze bezlusterkowe zabawki ze stajni Sony. Pan Tomaszewski bardzo pozytywna postać, wielki fotograf i fajny człowiek. Celowo użyłem słowa "fajny" bo pasuje do Pana Tomasza idealnie, mimo jego osiągnięć, sukcesów na świecie rozmawiał z nami jak kumpel, w skrócie milion ciekawych rad, masa inspiracji i nowy zapał do fotografii. ...a aparaty Sony? No cóż jestem użytkownikiem Nikona, uwielbiam tą markę, znam go, cenię za jakość i ciężko będzie przekonać mnie do nowego systemu. Aparaty Sony testowałem raptem 40min, więc mogę jedynie powiedzieć - poprawne... a jak dochodzi do tego cena... To już na pewno Panom z Sony mówię dziękuję :)  











Komentarze

Popularne posty